Guies de lectura
Dauder, María S. .

Proposta educativa inclusiva per a l'atenció a la diversitat

Barcelona : Horsori, . 134 p
Educació

Resum:

Material innovador en àmbits d'inclusió educativa i atenció a la diversitat, està estructurat en dues parts: una teòrica i una pràctica. A la primera, recull els trastorns de conducta i aprenentat­ge més habituals a les nostres aules: Dislèxia, Trastorn de Dèficit d'Atenció amb o sense Hiperactivat, Trastorns de l'Espectre Autista, Altes Capacitats, Trastorn Específic del Llenguatge, etc. De cadascun, destaca els indicadors d'alerta que ens poden fer sospitar, així com les dificultats i problemàtiques associades; i ofereix un seguit d'orientacions i intervencions educatives. A la segona part, proporciona propostes didàctiques creatives i inno­vadores des d'educació infantil fins a secundària, amb les quals es poden treballar cadascun dels trastorns.