La biblioteca disposa d’una sala d’actes.
A la sala d’actes de la biblioteca s’hi podran organitzar exposicions, conferències, xerrades, jornades, sessions d’estudi i formatives, trobades amb finalitats culturals i similars, i actes d’entitats i associacions.
Les empreses privades, entitats amb ànim de lucre i/o entitats no registrades al Registre d’Entitats de l’ Ajuntament de Blanes hauran de satisfer la taxa d’ús regulada d’acord amb les ordenances fiscals aprovades pel Ple de la corporació i hauran de realitzar les activitats dins de l’horari d’obertura de la biblioteca.
Per utilitzar la sala d’actes caldrà sol·licitar autorització expressa per escrit mitjançant la presentació d’una instància al Registre General de l’ Ajuntament de Blanes –Passeig de Dintre , 29 -17300-Blanes (Girona), sens prejudici d’allò que estableix l’Art. 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i delprocediment administratiu comú.
Els criteris per concedir l’autorització de l’ús en cas de coincidència de les sol·licituds són:
Les organitzades per la biblioteca
Les organitzades per l’Àrea/Regidoria de la que forma part la biblioteca
Les organitzades per altres àrees de l’ Ajuntament
Les organitzades per entitats o associacions locals de Blanes. Tenen consideració d’entitats locals aquelles que estan registrades al Registre d’Entitats de l’ Ajuntament
Les organitzades per altres persones físiques o jurídiques que no estiguin incloses en els anteriors supòsits
La cesió d'aquest espai està subjecta al que estableix el l'art. 19 del Reglament de la Biblioteca.