Celrà incideix més en la formació que en l'oci al nou Espai Jove
(El Punt. ).Resum:
Després de més de dos mesos tancat, l'Ajuntament de Celrà reobre avui l'Espai Jove, a la plaça de l'Església, amb la voluntat d'incidir més en la formació del jovent que no pas en l'oci. Fins ara, l'espai era un lloc d'esbarjo, on es jugava a tennis de taula, futbolí o amb consoles de joc. L'equip de govern (CUP-iCelrà) vol ara que els joves puguin fer altres coses els dilluns, els dimecres i els divendres (de 5 a 8 de la tarda) a l'Espai Jove. “Falta experimentació i un espai per desenvolupar-se i créixer”, sosté la regidora de Joventut, Meritxell Martín (CUP).
La formació i l'augment de la participació dels joves és el doble objectiu de Celrà, plasmat en el pla de joventut local 2012-2015...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/547337-celra-incideix-mes-en-la-formacio-que-en-loci-al-nou-espai-jove.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss
