Celrà per la Independència reuneix unes 200 persones
(Diari de Girona. ).Resum:
CELRÀ | ACN/DDG
Unes 200 persones es van aplegar ahir al Teatre Ateneu de Celrà per celebrar el primer acte formal de l'entitat Celrà per la Independència, el nucli local de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC).
L'acte va comptat amb la presència de l'alcalde del municipi, Dani Cornellà (CUP), l'actor, David Planas, l'escriptora gironina, Maria Mercè Roca i els coordinadors territorials de l'ANC de Sant Feliu de Guíxols i Celrà.
L'alcalde va destacar que el ple de l'ajuntament va aprovar dimarts per unanimitat una declaració en favor de la insubmissió fiscal. "Celrà per la Independència" es va constituir el 20 de gener.
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2012/05/13/celra-independencia-reuneix-persones/561820.html?utm_source=rss
