Guies de lectura
Image

Celrà retalla aparcament i crea més zona blava gratuïta

(El Punt. ).
El Punt Avui. Comarques Gironines 18-04-2012 Pàgina 14
Dossier de premsa

Resum:

L'Ajuntament de Celrà retallarà les places d'aparcament al centre del poble pel mal ús que en fan alguns cotxes i per millorar la mobilitat. L'equip de govern (CUP-ICelrà) ja ha fet saber als veïns la voluntat de retallar aparcament de la plaça de Catalunya per ajudar a “descongestionar el trànsit i promoure la rotació de vehicles”, explica el regidor de Territori i tinent d'alcalde, Gerard Fernández (ICelrà). Per aconseguir-ho, Celrà preveu que hi hagi sis places gratuïtes de zona blava a l'espai central de la plaça.

Actualment hi ha una trentena de places d'aparcament a la plaça de Catalunya (entre el centre i els laterals). D'aquests llocs, una desena són al centre de la plaça, que sovin...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/531189-celra-retalla-aparcament-i-crea-mes-zona-blava-gratuita.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss