L'empresa Tubs Celrà aplica un ERO d'un any
(El Punt. ).Resum:
L'empresa Tubs Celrà, amb seu al polígon industrial del municipi, aplicarà un ERO temporal a la totalitat de la plantilla durant un any. Des d'ara i fins al 2013, la firma aturarà la producció de tubs d'acer i l'activitat que es farà a l'interior de la nau serà mínima, només de manteniment de màquines. Durant tot aquest temps, els 28 treballadors –als quals se suspendrà el contracte– cobraran l'atur, però l'empresa els complementarà la prestació perquè arribin a ingressar el 73% del seu salari brut. La intenció de Tubs Celrà és poder reactivar la producció la primavera de l'any que ve. El sindicat UGT, que ha portat les negociacions, destaca que l'ERO s'ha negociat deixant de banda la reform...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/4-economia/18-economia/523213-lempresa-tubs-celra-aplica-un-ero-dun-any.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss
