Celrà denuncia que l´ACA li deu 220.000 euros
(Diari de Girona. ).Resum:
CELRÀ | R. VAN EECKHOUT
L'Ajuntament de Celrà denunciarà al proper ple del mes d'abril que l'ACA acumula amb ells un deute de més de 220.ooo euros per l'incompliment d'un conveni pel qual el govern municipal es feia càrrec de la gestió de la depuradora i l'entitat els passava una subvenció mensual com a compensació. Segons explicava ahir l'alcalde, Dani Cornellà, "és una situació insostenible que ja no s'aguanta per enlloc", assegurant que el deute actual suposa "un 5% del pressupost anual del nostre municipi".
El batlle va afirmar que el deute es ve arrossegant des del mes d'abril passat, encara que el conveni marqui que els pagaments s'han de fer en un termini de tres mesos. ...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2012/03/27/celra-denuncia-laca-220000-euros/554161.html?utm_source=rss
