Celrà denuncia l'ACA perquè “incompleix” en la depuradora
(El Punt. ).Resum:
L'Ajuntament de Celrà ja ha dit prou i denunciarà el conveni subscrit des de fa una dècada amb l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA), que es renova anualment. Celrà qualifica de “vergonyosa” la gestió que fa l'ACA de la depuradora de Celrà ja que no rep els diners que li toquen per la cura que en té. L'alcalde de Celrà, Dani Cornellà (CUP), lamenta que les bones intencions de l'empresa pública no es tradueixin en fets i, per això, denunciarà l'ACA per “incompliment” del conveni. “Això és una vergonya. Fa molts mesos que intentem trobar una solució, però no ens en sortim. Ells no tenen voluntat de trobar una sortida.”
Cornellà explica que amb l'ACA passen coses “estranyes”. L'empresa deu 225.0...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/1-territori/11-mediambient/522853-celra-denuncia-laca-perque-incompleix-en-la-depuradora.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss
