Guies de lectura
Image

Celrà activa el pla per al pagament de l'IBI fraccionat

(El Punt. ).
El Punt Avui. Comarques Gironines 12-03-2012 Pàgina 11
Dossier de premsa

Resum:

Celrà ha modificat l'ordenança de gestió i recaptació dels ingressos per permetre que es pugui pagar l'IBI en dues parts, sense recàrrec. El govern (CUP-iCelrà) ho autoritzarà si es domicilia l'IBI abans de l'1 d'abril a Xaloc o l'Ajuntament. A causa dels deutes –entre els quals els 228.000 euros de la Generalitat–, Celrà necessita liquiditat. El 60% de l'IBI es podrà pagar de l'1 de maig al 30 de juny.

J.F.

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/516750-celra-activa-el-pla-per-al-pagament-de-libi-fraccionat.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mesSocietat&utm_source=rss&utm_medium=mesSocietat&utm_campaign=rss