Atraquen a punta de pistola una esteticista a Celrà
(Diari de Girona. ).Resum:
CELRÀ | E.PADILLA
La mestressa de l'Estètica Cristina de Celrà va ser víctima d'un atracament a punta de pistola el passat 18 de gener, quan la dona tancava el negoci i marxava cap a casa amb la recaptació del dia a la bossa. Cap a les nou del vespre, l'empresària va baixar persiana i va encaminar-se cap al seu cotxe, estacionat en un aparcament proper a l'establiment situat a l'avinguda Catalunya.
Un cop la dona es va assegure al cotxe, un home va sorgir d'entre les ombres i la va encanonar al cap amb una pistola. Duia la cara tapada i, segons van explicar des del negoci, no va emetre cap paraula per evitar donar detalls sobre el seu origen o que el poguessin reconèixer d'algu...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2012/01/28/atraquen-punta-pistola-esteticista-celra/544283.html?utm_source=rss
