CiU acusa el govern de Celrà d'enganyar el poble amb l'arborètum
(El Punt. ).Resum:
El grup de CiU a Celrà ha acusat l'equip de govern (CUP-iCelrà) d'enganyar el poble amb l'arborètum. El govern es desmarca del projecte d'innovació de planters, cosa que critica el portaveu de CiU, Albert Puig, a l'oposició. “Des que van entrar al govern, ens han fet perdre sis mesos. L'equip de govern ha renovat tots els consorcis, menys aquest. Han marejat la perdiu i hem perdut el temps.”
Puig creu que l'arborètum, que s'ha de fer a Sant Julià de Ramis, és bo per a Celrà i que el que costa a l'Ajuntament (41.700 euros anuals) és l'1% del pressupost del poble. El regidor diu que l'arborètum, que també impulsa l'Associació de Viveristes de Girona, és “un projecte de país” i confia en l'aju...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/494121-ciu-acusa-el-govern-de-celra-denganyar-el-poble-amb-larboretum.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss
