Guies de lectura
Image

Viladamat reclama que la monarquia desaparegui

(El Punt. ).
El Punt Avui. Comarques Gironines 29-12-2011 Pàgina 10
Dossier de premsa

Resum:

Viladamat és el primer municipi de Catalunya que ha reclamat la desaparició de la monarquia espanyola i que ha exigit al rei Joan Carles I que abdiqui. L'últim ple de l'Ajuntament va aprovar una moció presentada per la CUP –partit que governa– que descriu la monarquia com una “institució antidemocràtica” i que va tenir el suport de tot el consistori (CUP i IpV-PM, vinculat al PSC). En concret, en la moció, que porta per títol Moció de censura popular a la monarquia espanyola, es demana “al senyor Joan Carles de Borbó que abdiqui del seu càrrec de rei, que és democràticament il·legítim”.

En el text s'assegura que Viladamat “és un municipi integrat per persones que creuen en la democràcia i o...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/490376-viladamat-reclama-que-la-monarquia-desaparegui.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss