Guies de lectura
Image

Celrà implica vint veïns per dignificar un espai urbà

(El Punt. ).
El Punt Avui. Comarques Gironines 27-11-2011 Pàgina 13
Dossier de premsa

Resum:

L'Ajuntament de Celrà va aconseguir ahir implicar una vintena de veïns en la recuperació del Torrent de l'Aigua Calenta. La crida va sorgir arran d'una reunió veïnal en què els mateixos veïns van demanar la dignificació d'aquest espai, que estava molt degradat. En la política d'implicació de la ciutadania en els afers municipals, el govern de Celrà va promoure la jornada d'ahir. L'actuació és la primera part de la recuperació. Els veïns van repintar-ne les parets de color blanc i groc en diversos trams, però els escolars del poble, ajudats d'artistes locals, l'acabaran d'embellir fent-hi murals. Faltarà, a més, la instal·lació d'un llum per il·luminar el pas subterrani.

No és pas la primera...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/1-territori/6-urbanisme/479893-celra-implica-vint-veins-per-dignificar-un-espai-urba.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss