Celrà restableix els serveis socials a través del Consell Comarcal
(Diari de Girona. ).Resum:
CELRÀ | R.V.E.
L'Ajuntament de Celrà ja tornar a disposar dels serveis socials bàsics oferts a través del Consorci de Benestar Social del Consell Comarcal del Gironès que aquest organisme havia deixat d'oferir durant l'anterior legislatura. L'anterior govern, format per CiU i Entesa, havia decidit assumir aquests serveis després que el Consell deixés de prestar-los per l'impagament de les factures del 2010 i 2011.
En el ple extraordinari del darrer 4 d'octubre, el govern celranenc va aprovar, amb l'abstenció de CiU i els vots en contra d'Entesa, tornar a delegar aquests serveis al Consorci i incrementar la partida pressupostària destinada a aquest servei fins als 88.000 euros, ...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2011/11/11/celra-restableix-serveis-socials-traves-consell-comarcal/528503.html?utm_source=rss
