Guies de lectura
Image

Celrà recapta vuit vegades menys amb l´impost de construccions que el 2004

(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa

Resum:

CELRÀ | R. VAN EECKHOUT


L'Ajuntament de Celrà ha recaptat aquest any 2011 una vuitena part del que va percebre al 2004 amb l'impost per construccions. La devallada que ha patit el sector ha afectat de gran manera les finances dels consistoris que amb aquesta recaptació tenien un bona font d'ingressos assegurada. Així, dels 485.555 euros que es van recaptar l'any 2004 s'ha passat als 60.000 d'aquest 2011. La baixada s'ha anat notant any rere any i de moment no ha tingut aturador.
L'alcalde de Celrà, Dani Cornellà, va remarcar la importància d'aquestes dades per entendre la situació actual a Celrà i al país, ja que durant aquests últims anys s'han anat construint infraestructures...

Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2011/10/28/celra-recapta-vuit-vegades-menys-limpost-construccions-2004/525363.html?utm_source=rss