´Molta gent va als concerts amb una càmera per fer fotos en lloc d´anar a disfrutar´
(Diari de Girona. ).Resum:
ENTREVISTA DE ALBERT SOLER GIRONA
Jordi Renart (Girona, 1983) exposa actualment Rensperspectives a La Fàbrica de Celrà i Diàlegs a quatre bandes a la Sala la Planeta. Renart, que va realitzar el cartell de la gira londinenca del baixista dels Stones Bill Wiman ha creat a més un grup a Facebook amb el curiós nom de Apliquem la lògica a la societat.
Què passaria si apliquéssim la lògica a la societat?
Per una banda està clar que moltes coses anirien molt millor del que van. Ara bé, també hi hauria certa manca d'improvisació, tot estaria molt previst.
La societat és cada cop més tecnològica i menys lògica?
És possible que sigui així, inclús des del punt de vista personal.
Troba sov...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/ultima-dia/2011/10/18/molta-gent-concerts-camera-fotos-lloc-danar-disfrutar/523168.html?utm_source=rss
