Celrà. Renart exposa les seves fotos a la Fàbrica
(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa
Resum:
El fotògraf gironí Jordi Renart exposa tot l'octubre a "la Fàbrica" de Celrà. És una exposició fotogràfica en part experimental que consta d'un petit recull de fotos de concerts. La més destacada és la que va utilitzar Bill Wyman (Ex-baixista dels Rollings Stones) com a imatge promocional. La segona part és més experimental i juga amb el moviment del públic. I la tercera comprèn una panoràmica espectacular de Girona i la seva Devesa. celrà | J.M. Bartomeu
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/cultura/2011/10/16/celra-renart-exposa-seves-fotos-fabrica/522752.html?utm_source=rss
