Guies de lectura
Image

Celrà Renart exposa les seves fotos a la Fàbrica

(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa

Resum:

El fotògraf gironí Jordi Renart exposa durant el mes d'octubre a "la Fàbrica" de Celrà. L'exposició consta d'un petit recull de fotos de concerts, on destaca la que va utilitzar Bill Wyman (exbaixista dels Rollings Stones) com a imatge promocional. La segona part és més experimental i juga amb el moviment del públic. I la tercera comprèn una panoràmica espectacular de Girona i el Cor de la Devesa, entre d'altres imatges. celrà | J.M. Bartomeu

Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/cultura/2011/10/10/celra-renart-exposa-seves-fotos-fabrica/521251.html?utm_source=rss