Guies de lectura
Image

Vint locals en la primera mostra i concurs de tapes

(El Punt. ).
El Punt Avui. Comarques Gironines 23-09-2011 Pàgina 8
Dossier de premsa

Resum:

Vint bars i restaurants de Girona, Salt, Sarrià i Celrà participaran des d'avui fins al 9 d'octubre en la primera mostra i concurs de tapes de Girona. Cada restaurant participa en el concurs amb una tapa i els ciutadans podran degustar-la acompanyada d'una cervesa, per 2,80 euros. L'Associació d'Hostaleria de Girona i Radial és el promotor d'aquesta nova activitat culinària amb el suport del Patronat de Turisme Girona-Costa Brava i l'Ajuntament de Girona. Per puntuar les tapes, els ciutadans hauran de consumir com a mínim una tapa de tres dels establiments.

D.V.

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/456079-vint-locals-en-la-primera-mostra-i-concurs-de-tapes.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=portada&utm_source=rss&utm_medium=portada&utm_campaign=rss