Celrà rehabilita la torre Desvern
(El Punt. ).Resum:
L'Ajuntament de Celrà rehabilitarà la torre Desvern, o Desbach, romànica, originària del segle XII i amb importants afegits en èpoques posteriors fins que al segle XVIII es va convertir en una masoveria, per tal que serveixi com a dependències municipals. El director dels serveis territorials de Cultura a Girona, Antoni Baulida, va explicar ahir que en la darrera reunió de la comissió van donar llum verd al projecte de rehabilitació, en un informe que inclou diverses instruccions per dur a terme l'obra: fer un control arqueològic, la fusta ha de ser d'un tipus i color determinats i no es poden fer cobertes a dos nivells. El projecte preveu, a més de reconstruir la torre, recuperar un pati in...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/5-cultura/19-cultura/440172-celra-rehabilita-la-torre-desvern.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mesCultura&utm_source=rss&utm_medium=mesCultura&utm_campaign=rss
