Guies de lectura
Image

Zapata redueix l'ERO i farà fora 26 treballadors

(El Punt. ).
El Punt Comarques Gironines 07-07-2011 Pàgina 34
Dossier de premsa

Resum:

El grup Zapata acomiadarà finalment 26 treballadors de la planta de Celrà –i no 40 com proposava inicialment– dels 91 que hi ha en plantilla. El període de negociació entre direcció i comitè d'empresa havia finalitzat sense acord, fet que deixava en mans del Departament de Treball la decisió d'aplicar o no un expedient de regulació d'ocupació (ERO) d'extinció de contractes.

Finalment, però, les parts van consensuar una proposta que suposa la reducció del nombre d'afectats. Segons ha pogut saber aquest diari, els acomiadats rebran una indemnització mínima de 20 dies per any treballat, amb un màxim de 12 mensualitats. A part, pel que fa a la resta de la plantilla, s'ha pactat una congelació s...

Font de l'article:
http://www.elpunt.cat/noticia/article/4-economia/18-economia/432003-zapata-redueix-lero-i-fara-fora-26-treballadors.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mesEconomia&utm_source=rss&utm_medium=mesEconomia&utm_campaign=rss