Celrà aprova el cartipàs i una rebaixa de sous
(El Punt. ).Resum:
El ple de Celrà va aprovar ahir el nou cartipàs municipal i la modificació de sous i indemnitzacions de l'equip de govern i els membres de l'oposició.
L'alcalde, Dani Cornellà (CUP), i el primer tinent d'alcalde, Gerard Fernández (ICelrà), tindran dedicació exclusiva i cobraran uns 30.000 euros anuals cada un. Aquest punt va ser criticat pel regidor de CiU, Albert Puig, que va considerar que el fet que els portaveus dels dos grups que formen el govern del municipi es reparteixin l'alcaldia dos anys cadascun, fa injustificable que tinguin dedicació exclusiva i un sou d'aquestes característiques durant tot el mandat. Per la seva banda, Cornellà va dir que aquests sous s'han retallat respecte ...
Font de l'article:
http://www.elpunt.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/426816-celra-aprova-el-cartipas-i-una-rebaixa-de-sous.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mesPol%C3%ADtica&utm_source=rss&utm_medium=mesPol%C3%ADtica&utm_campaign=rss
