Guies de lectura
Image

El grup mexicà Zapata vol acomiadar 40 dels 91 treballadors que té a la planta de Celrà

(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa

Resum:

CELRÀ | ACN/DDG

La direcció de la fàbrica Zapata de Celrà, que es dedica a fabricar envasos, ha presentat un ERO al Departament de Treball per poder acomiadar quasi la meitat de la plantilla. El grup mexicà Zapata, que va adquirir l'empresa que antigament havia estat Envasos Llamas, ha al·legat motius econòmics per fer fora 40 dels 91 treballadors de la planta i proposa pagar-los la indemnització mínima de 20 dies per any treballat amb un màxim de 12 mensualitats. El secretari general del metall i la construcció de la UGT a Girona, Josep Maria Gomar, va explicar que no hi ha acord entre empresa i treballadors i estan esperant la resolució del departament. L'ERO es va presentar fa...

Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/economia/2011/06/15/grup-mexica-zapata-acomiadar-dels-treballadors-planta-celra/494806.html?utm_source=rss