Treball decidirà si cal fer un ERO a Zapata de Celrà
(El Punt. ).Resum:
El Departament de Treball haurà d'acabar decidint si cal aplicar un expedient de regulació d'ocupació (ERO) a la planta que el grup mexicà Zapata té a Celrà, que suposaria l'acomiadament de 40 dels 91 treballadors que hi ha actualment en plantilla. Les negociacions amb el comitè d'empresa es duen a terme des del mes d'abril, però durant aquest temps no s'ha pogut tancar cap acord.
El grup Zapata, que va adquirir l'empresa que anteriorment s'anomenava Envasos Llamas, ha al·legat motius econòmics per fer fora gairebé la meitat del personal i proposa pagar als afectats una indemnització mínima de 20 dies per any treballat amb un màxim de 12 mensualitats.
El secretari general del metall i la c...
Font de l'article:
http://www.elpunt.cat/noticia/article/4-economia/18-economia/424213-treball-decidira-si-cal-fer-un-ero-a-zapata-de-celra.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mesEconomia&utm_source=rss&utm_medium=mesEconomia&utm_campaign=rss
