Guies de lectura
Image

Vilallonga de Ter constituirà l´Ajuntament deu minuts després de la mitjanit

(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa

Resum:

DDG | ACN

L'Ajuntament de Vilallonga deTer, al Ripollès, es constituirà en una hora ben insòlita: dissabte, quan passin deu minuts de mitjanit. Des de l'actual equip de govern (CiU), que ha aconseguit ara cinc dels set regidors que hi haurà, s'apunta que s'ha escollit aquest horari perquè dues de les persones que han de prendre possessió del càrrec tenen exàmens el dissabte. Des de l'oposició, però, els dos regidors d'IdVT-AM lamenten que no s'hagin donat explicacions per aquesta hora intempestiva i creuen que la intenció ha estat evitar que es pugui fer davant de tots els veïns, a les 12 del migdia.

Dissabte a les 00:10 hores: aquesta és l'hora en què s'ha convocat el ple de co...

Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2011/06/10/vilallonga-constituira-lajuntament-minuts-despres-mitjanit/493757.html?utm_source=rss