El Club Ciclista Celrà es presenta avui amb la intenció d´unir ciclisme i turisme
(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa
Resum:
CELRÀ | JOSEP LLUÍS PONCE
Aquest vespre es presenta en societat el Club Ciclista Celrà, una nova entitat que ja compta amb un bon grapat d'afeccionats inscrits, i que pretén cultivar cicle-cultura-turisme mitjançant sortides especialitzades i guiades per monitors pels entorns del massís de les Gavarres. Un dels fundadors del club, Jordi Santalí, argumenta que Celrà té cada dia més aficionats al cicloturisme que "necessiten fruir d'un lloc -sense ànim de lucre- on poder reunir-se i gaudir de serveis que necessiten".
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/esports/2011/05/13/club-ciclista-celra-presenta-avui-intencio-dunir-ciclisme-turisme/486626.html
