Els partits de Celrà, junts ala fira d'entitats
(El Punt. ).Resum:
Els grups polítics de Celrà participaran aquest any de manera conjunta i unitària a la fira d'entitats que es farà el 10 d'abril. Aquesta decisió ha arribat després que el grup municipal de CiU anunciés que no participaria en la fira, en la qual ha participat els darrers dos anys, per evitar les suspicàcies de les altres formacions. La federació nacionalista ha explicat que finalment hi assistirà amb la resta de partits, com a entitats del poble. La parada estarà presidida per una senyera. CiU de Celrà considera un èxit propi haver aconseguit la participació conjunta dels partits en la fira i expressen que el que persegueixen és “atendre els visitants de la fira i afegir-se a les entitats qu...
Font de l'article:
http://www.elpunt.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/392920-els-partits-de-celra-junts-ala-fira-dentitats.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mesPol%C3%ADtica&utm_source=rss&utm_medium=mesPol%C3%ADtica&utm_campaign=rss
