La CUP i CiU de Celrà volen vigilants locals
(El Punt. ).
El Punt Comarques Gironines 26-03-2011 Pàgina 14
Dossier de premsa
Resum:
Els grups municipals de la CUP i CiU de Celrà han proposat aquesta setmana que Celrà disposi d'un cos de vigilants. La proposta dels dos grups atorga als vigilants tasques de caràcter administratiu per vetllar, per exemple, pel compliment de les ordenances o la regulació del trànsit. Per tirar endavant aquesta proposta necessitaran l'autorització del govern de la Generalitat.
Font de l'article:
http://www.elpunt.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/388361-la-cup-i-ciu-de-celra-volen-vigilants-locals.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mesSocietat&utm_source=rss&utm_medium=mesSocietat&utm_campaign=rss
