CiU creu necessari un cos de vigilants
(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa
Resum:
GIRONA | DDG
El grup de CiU de Celrà creu necessari que el municipi disposi del seu cos de vigilants. A banda de la seguretat, de què segons apunten s'encarreguen els Mossos, també cal "vigilar el compliment de normes d'estricta competència com les ordenances i el bans". CiU assegura que si arriba a governar, demanarà la corresponent autorització a la Generalitat.
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2011/03/25/creu-necessari-vigilants/474792.html
