Nou pas endavant per a la variant de Celrà
(Diari de Girona. ).Resum:
La jornada també ha servit per formalitzar un altre pas rellevant. Paneque i l’alcalde de Celrà, David Planas, han signat un conveni de col·laboració per a la configuració del nou vial. El projecte preveu condicionar diversos carrers del polígon industrial del municipi per transformar aquest itinerari en una carretera que pugui funcionar com a alternativa a l’actual travessera de la C-66.En concret, l’actuació comportarà el condicionament dels carrers Nòria, Ter i Llevant per configurar un vial de 3,2 quilòmetres. Els treballs inclouran la reconstrucció del ferm, l’ordenació dels accessos, la millora d’encreuaments i la rectificació d’un tram de revolt. La inversió prevista és de 8,2 milions...
Font de l'article:
https://www.diaridegirona.cat/girona/2026/03/06/nou-pas-endavant-per-variant-127654241.html
