Simulacre d'incendi químic a una planta del polígon de Celrà
(Diari de Girona. ).Resum:
Un cop detectada la incidència, l’empresa va activar el Pla d’Autoprotecció (PAU), va confinar el personal i va demanar ajuda al 112, al Centre de Coordinació d’Emergències de Catalunya (CECAT) i a la Guàrdia Municipal. D’acord amb la simulació, l’Ajuntament de Celrà va activar el pla municipal i la Generalitat va activar el PLASEQCAT en fase d’alerta.En el dispositiu hi van participar Bombers, que van coordinar l’actuació i van treballar en l’extinció, la descontaminació i el rescat; Mossos d’Esquadra i Guàrdia Municipal, que van donar suport en el control d’accessos i del perímetre; i el SEM, que va fer la descontaminació i el triatge sanitari amb tres unitats terrestres. El simulacre va d...
Font de l'article:
https://www.diaridegirona.cat/girona/2026/03/03/simulacre-dincendi-quimic-planta-poligon-celra-127487269.html
