Adif modernitza la línia d´ample convencional entre Celrà i Vilamalla
(Diari de Girona. ).Resum:
GIRONA | DDG
Adif ha iniciat els treballs de modernització de la via parell en el tram entre Celrà i Vilamalla, de la línia d'ample convencional Barcelona-Portbou. L'objectiu és optimitzar els paràmetres de confort, seguretat i fiabilitat de la infraestructura ferroviària, el que redundarà en una significativa millora de l'explotació ferroviària.Els treballs es desenvolupen en la via per la qual habitualment circulen els trens en direcció Barcelona i consisteixen en la instal·lació de 45.000 metres de nou carril i 37.500 travesseres. Així mateix, es renovaran 16.000 m3 de balast (capa de pedra que sustenta la via), i es portaran a terme operacions tècniques i el muntatge de nous...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2011/03/10/adif-modernitza-linia-dample-convencional-celra-vilamalla/471125.html
