Endesa inverteix 80.000 euros a Celrà per reforçar la xarxa elèctrica
(Diari de Girona. ).Resum:
Endesa ha finalitzat aquest estiu els treballs de millora de la xarxa elèctrica de Celrà, que han suposat una inversió de 80.000 euros. L’actuació ha consistit en la instal·lació d’un nou tram de línia subterrània d’última generació i en la modernització de diversos centres de transformació amb l’objectiu de reforçar la qualitat i la continuïtat del subministrament al municipi del Gironès.La principal novetat ha estat l’estesa d’un cablejat de 350 metres de longitud a 25 kV al carrer de l’Areny, que s’ha connectat amb altres línies existents de la mateixa via i del carrer del Cadí. Aquesta operació ha fet possible el tancament d’una anella elèctrica, és a dir, la connexió de dos centres de t...
Font de l'article:
https://www.diaridegirona.cat/girona/2025/09/16/endesa-inverteix-80-000-euros-121625197.html
