Comencen les obres del carril bici que connectarà Celrà amb Girona
(El Punt. ).Resum:
L’Ajuntament de Celrà ha informat avui que aquesta setmana han començat les obres de la primera fase del nou carril bici que connectarà Celrà amb Girona. Aquesta primera fase se centra en el tram terrestre que enllaçarà el carril bici amb el nucli urbà de Celrà i també en la mota, que permetrà, en una segona fase, penjar una passarel·la que travessarà la via del tren, assenyala el consistori, que destaca que aquest projecte és un dels “més esperats pels veïns i usuaris de la mobilitat sostenible” i que “serà clau per millorar la connexió entre Celrà i Girona i fomentar una mobilitat més saludable i segura”.
Les obres van a càrrec d’Infraestructures de la Generalitat, que hi destina 1,7 mili...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/societat/article/5-societat/2556251-comencen-les-obres-del-carril-bici-que-connectara-celra-amb-girona.html
