Guies de lectura
Image

L’Ajuntament i els veïns de Celrà denuncien que Movistar no els arregla un pal telèfonic

(El Punt. ).
Dossier de premsa

Resum:

L’Ajuntament de Celrà i els veïns critiquen que la companyia Movistar fa més d’un mes que no arregla un pal telefònic que va caure un dia de tramuntana. El pal estava podrit i es va esqueixar deixant els fils penjant. L’alcalde del municipi, David Planas, explica que després de rebre la queixa dels veïns va passar-se “més d’una hora i mitja” parlant amb la companyia perquè obrís la incidència i tornés a aixecar el pal, però aquesta encara no ho ha fet. Si Movistar no mou fitxa, Planas afirma que senyalitzarà la zona, perquè aquests dies és festa major i el pal es troba a prop de la zona on es fan els concerts, de manera que es podrien produir “situacions de perill”.

El pal caigut aguantava ...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/societat/article/5-societat/2534449-l-ajuntament-i-els-veins-de-celra-denuncien-que-movistar-no-els-arregla-un-pal-telefonic.html