Troben abandonat al polígon de Celrà el vehicle que va envestir una patrulla a Sant Julià
(El Punt. ).Resum:
Els Mossos d’Esquadra han localitzat al polígon industrial de Celrà el tot terreny que es va escapolir de la policia aquest dijous a quarts d’una del migdia a Sant Julià de Ramis, després d’envestir un patrulla durant la persecució, segons informa l’agència ACN. Els agents van trobar-lo tres hores més tard i ara segueixen buscant els dos ocupants que van abandonar el cotxe al polígon i que circulaven amb matrícula francesa falsa. El cotxe és un tot terreny de color negre, de lloguer i registrat a l’estat espanyol.
Va ser un patrulla de paisà dels Mossos de Banyoles qui va sospitar i va demanar al conductor que s’aturés per identificar-los. Lluny de fer-los cas, l’home va accelerar i va inic...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/punt-divers/article/4-divers/2507835-troben-abandonat-al-poligon-de-celra-el-vehicle-que-va-envestir-una-patrulla-a-sant-julia.html
