La CUP de Celrà crea cinc comissions per les municipals
(Diari de Girona. ).Resum:
CELRÀ | DDG
Una seixantena de persones van assistir divendres passat a un acte organitzat per la CUP de Celrà al local de l'Estació per preparar les municipals del mes de maig. En la trobada, que va reunir militants, simpatitzants i veïns del poble, hi van intervenir l'actual regidor i futur candidat, Dani Cornellà, i els membres de la CUP Pitu Fàbregas i Meritxell Marín. Durant les seves intervencions, els ponents van fer un repàs de la tasca feta per la candidatura durant tota la legislatura, i van reivindicar la "manera dialogant i participativa de fer política que té la CUP".
L'acte també va servir per exposar les línies de treball dels propers mesos, que se centraran en l'e...
Font de l'article:
http://www.diaridegirona.cat/comarques/2011/01/28/celra-crea-cinc-comissions-municipals/461409.html
