Guies de lectura
Image

La farmacèutica Esteve inverteix 100 milions en una nova planta a Celrà

(El Punt. ).
Dossier de premsa

Resum:

La farmacèutica Esteve invertirà 100 milions d’euros per aixecar una nova planta de producció al seu complex del polígon de Celrà, segons recull l’Acn. Les obres, que ja han començat, es preveuen enllestir el darrer trimestre del 2026. Les noves instal·lacions permetran incrementar fins a un 45% la capacitat de producció de principis actius a Celrà, i augmentar en un 15% la global de la companyia.

Esteve explica que la planta s’acompanyarà també d’un increment de plantilla d’un centenar de treballadors, que se sumaran als 370 actuals. Gràcies a aquesta inversió, la farmacèutica produirà nous principis actius, que s’afegiran al seu portafolis actual, i que es distribuiran a Europa, els Estat...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/economia/article/18-economia/2434036-la-farmaceutica-esteve-inverteix-100-milions-en-una-nova-planta-a-celra.html