Guies de lectura
Image

La CUP Nord-Oriental del Gironès valora molt positivament els resultats obtinguts

(El Punt. ).
Dossier de premsa

Resum:

La CUP Nord-Oriental del gironès ha presentat la valoració de les passades eleccions municipals. Celebra els resultats obtinguts en bona part dels municipis on es presentava. “S’han revalidat les majories absolutes a Celrà, Colomers, Verges i Viladamat, sumant-s’hi el municipi de Sant Jordi Desvalls. S’han obtingut majories suficients per assumir les alcaldies de nous municipis com Sarrià de Ter o Cervià de Ter; o fent resultats àmpliament significatius i notables en capitals de comarca com Girona, Olot o Farners, a més de Caldes de Malavella. Amb l’excepció de Farners, podem encapçalar governs de coalició en aquests municipis”, afirma el comunicat. “Volem destacar també, en un context de ba...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/politica/article/17-politica/2296071-la-cup-nord-oriental-del-girones-valora-molt-positivament-els-resultats-obtinguts.html