Vaga de fam pel català a l’escola
(El Punt. ).Resum:
“No té cap sentit que per complir una sentència es canviï la llei”, diu l’activista Salvador Ribot, que ha optat per la desobediència civil i per fer una vaga de fam fins dimarts –dia que hi ha d’haver la votació al Parlament– per crear consciència de la importància de defensar l’actual llei de política lingüística del 1982 i oposar-se així a l’acord d’ERC, Junts, el PSC i els comuns. “Demano a aquests polítics que han de prémer el seu botó el dia de votar, que s’ho repensin, que pensin en els seus fills i en la cultura del país”. Membre de l’Assemblea de Representants del Consell per la República –és el secretari de la comissió d’afers internacionals– explica que durant 12 anys va ser jutge...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/politica/article/17-politica/2145818-vaga-de-fam-pel-catala-a-l-escola.html
