6,9 milions per renovar la catenària entre Celrà i Figueres
(El Punt. ).Resum:
L’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (Adif) ja ha adjudicat, per 6,9 milions d’euros, les obres per renovar tota la catenària entre les estacions de Celrà i Figueres, i modernitzar la línia aèria de contacte al llarg de més de 22 quilòmetres de la línia de tren convencional. Sobretot a la via en sentit Barcelona. El contracte s’ha adjudicat a la unió temporal d’empreses (UTE) formada per EYM Instal·lacions i FCC Industrial i Infraestructures Energètiques, que tenen un termini de dos anys per completar els treballs.
Segons subratlla l’administrador ferroviari estatal, l’objectiu és “modernitzar les instal·lacions dotant-les de nous equipaments per augmentar-ne la fiabilitat i dura...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/societat/article/12-infraestructures/2127372-6-9-milions-per-renovar-la-catenaria-entre-celra-i-figueres.html
