Guies de lectura
Image

El grup Armangué inverteix tres milions en una nova nau

(El Punt. ).
El Punt Avui. Girona 13-03-2022, Pàgina 22
Dossier de premsa

Resum:

El grup Armangué, amb seu a Celrà i dedicat la distribució d’acer i ferralla, ha invertit més de tres milions d’euros en l’adquisició de la nau de l’empresa Emetal de Noáin (Pamplona) que ja havia tancat, i la compra de la maquinària. La nova delegació donarà servei al mercat francès a més del País Basc, Navarra, Castella i Lleó. “La nova nau ens obre les portes a zones de França on no arribàvem fàcilment. El triangle format per Perpinyà, Tolosa i Montpeller el teníem ben cobert però la zona de Narbona, on hi ha feina, no la tocàvem tan bé”, assegura el propietari del grup, Arcadi Armangué. Amb la nova empresa, el grup, que fins ara tenia una producció mensual de 7.000 tones, preveu créixer ...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/economia/article/18-economia/2112026-el-grup-armangue-inverteix-tres-milions-en-una-nova-nau.html