Un conductor perd el control del cotxe i cau a la via
(El Punt. ).Resum:
Un conductor va perdre el control del seu vehicle i va caure a les vies del tren, a Celrà. Els serveis d’emergència van rebre l’avís a quarts d’onze del matí i fins al lloc dels fets s’hi van desplaçar dues dotacions dels Bombers, els Mossos d’Esquadra i el SEM. Per causes que s’estan investigant, el vehicle, que circulava per la C-66 en direcció a Girona, va sortir de la carretera a l’enllaç per anar a buscar l’N-II i es va precipitar daltabaix. El conductor, únic ocupant del cotxe, va resultat ferit de poca gravetat. L’accident, tot i ser aparatós, no va afectar la circulació viària, segons fa informar Renfe.
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/punt-divers/article/4-divers/2076479-un-conductor-perd-el-control-del-cotxe-i-cau-a-la-via.html
