El PSC insta a actuar en sostenibilitat pactant-ho com a àrea urbana de Girona
(El Punt. ).Resum:
Els grups socialistes de sis municipis de l’àrea urbana de Girona –Girona, Salt, Sarrià de Ter, Celrà, Vilablareix i Sant Julià de Ramis– plantegen que els temes de sostenibilitat es debatin i decideixin com a àrea urbana i no cada municipi per separat, segons van exposar ahir la majoria de portaveus en una roda de premsa (alguns no van poder ser-hi).
La líder del PSC a Girona i diputada al Parlament, Sílvia Paneque, va explicar que presentaran mocions i resolucions tant als ajuntaments com al Parlament perquè s’iniciïn els tràmits “per a la creació institucional de l’àrea urbana” i que des d’aquest nou òrgan de governança es decideixi sobre temes com energies renovables, qualitat de l’aire...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/politica/article/17-politica/2001636-el-psc-insta-a-actuar-en-sostenibilitat-pactant-ho-com-a-area-urbana-de-girona.html
