Alerten sobre l’assetjament a dues menors, a Celrà
(El Punt. ).Resum:
L’Ajuntament de Celrà ha alertat a través del Facebook corporatiu del cas d’assetjament de què han estat víctimes dues menors quan es dirigien cap a l’escola. Els fets van passar al carrer Isidre Rossell i Gimbernat –antic Germans Sàbat–. L’alcalde, David Planas, només ha volgut remarcar el rebuig a Celrà i a tot arreu de la violència masclista, i ha remès al comunicat en què es fa una “ferma condemna” dels fets i s’anuncia que l’Ajuntament es posa a disposició de les famílies de les dues menors. També s’hi fa constar que posarà en marxa totes les accions al seu abast per identificar el culpable i per prendre totes les mesures legals possibles per posar fi a aquesta situació.
En el mateix c...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/punt-divers/article/4-divers/1987189-alerten-sobre-l-assetjament-a-dues-menors-a-celra.html
