L’Ajuntament de Celrà va instal·lar el monòlit per reivindicar la cultura local
(El Punt. ).Resum:
Resolt el misteri de l’obelisc que va aparèixer la setmana passada en una rotonda de Celrà (Gironès). L’Ajuntament va ser qui va instal·lar l’estructura per reivindicar la cultura local.
Per una banda, l’obelisc volia generar expectació abans no es donés a conèixer la nova marca cultural del poble, ‘Celrà, fàbrica d’arts’. La instal·lació forma part doncs d’una campanya publicitària. Però per altra banda, l’Ajuntament subratlla que l’objectiu també era aconseguir l’atenció dels mitjans de comunicació, que “sovint posen poc el focus en les activitats i fets noticiables de comarques”.
Més enllà del toc d’atenció que ha suposat l’obelisc, la nova marca es materialitza en una web que visibilit...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/societat/article/5-societat/1965777-l-ajuntament-de-celra-va-instal-lar-el-monolit-per-reivindicar-la-cultura-local.html
