Guies de lectura
Image

L’obelisc de Celrà el va instal·lar l’Ajuntament

(El Punt. ).
El Punt Avui. Girona 07-05-2021, Pàgina 27
Dossier de premsa

Resum:

Resolt el misteri de l’obelisc que va aparèixer la setmana passada en una rotonda de Celrà. L’Ajuntament va ser el que va instal·lar l’estructura per reivindicar la cultura local. Per una banda, l’obelisc volia generar expectació abans no es donés a conèixer la nova marca cultural del poble, Celrà, fàbrica d’arts. La instal·lació forma part, doncs, d’una campanya publicitària. Però, per altra banda, l’Ajuntament subratlla que l’objectiu també era aconseguir atreure l’atenció dels mitjans. Més enllà del toc d’atenció que ha suposat l’obelisc, la nova marca es materialitza en un web que visibilitza “el compromís del poble amb les arts i la cultura”.

L’obelisc de Celrà va aparèixer divendres p...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/societat/article/5-societat/1965717-l-obelisc-de-celra-el-va-instal-lar-l-ajuntament.html