Denuncien penalment quatre conductors molt beguts en un sol dia a Girona, tres d'ells després d'accidentar-se
(Diari de Girona. ).Resum:
Els Mossos d'Esquadra [/tags/mossos-d-esquadra.html] han denunciat penalment quatre homes per conduir molt beguts a la província en un sol dia. Els fets es van produir el dissabte a Maçanet de la Selva, Sant Joan les Fonts, Celrà i Porqueres.
En tres casos els vehicles van tenir un accident sense conseqüències greus.
Els denunciats són quatre homes, d'edats compreses entre els 21 i els 52 anys, tots de nacionalitat espanyola, veïns de Centelles, Sant Joan les Fonts, Celrà i Cornellà del Terri. Els Mossos de l'Àrea Regional de Trànsit [https://www.diaridegirona.cat/tags/transit.html]de Girona els acusen de presumptes autors d'un delicte contra la seguretat viària perconduir sota els e...
Font de l'article:
https://www.diaridegirona.cat/comarques/2021/03/16/denuncien-penalment-quatre-conductors-beguts/1094660.html?utm_source=rss
