Guies de lectura
Image

El risc de rebrot baixa, però les UCI continuen plenes

(El Punt. ).
El Punt Avui. Girona 17-02-2021, Pàgina 21
Dossier de premsa

Resum:

Tot i que el risc de rebrot fa dies que baixa a la regió sanitària de Girona, el nombre d’ingressos fa dos dies que continua creixent, segons dades del portal dadescovid.cat. En data d’ahir, el risc de rebrot se situava en 311, molt per sota de les setmanes anteriors –arribava als 400 durant l’interval de la primera setmana de febrer–, però, tot i així, el nombre de persones ingressades se situava ahir en 244 –set més que en finalitzar la setmana passada–. També el nombre de persones ingressades a les UCI havia augmentat, de manera que el mateix portal registrava ahir quatre persones més a les UCI que el dia anterior. Concretament, es registraven 53 persones en unitats de crítics. El nombre ...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/societat/article/14-salut/1925360-el-risc-de-rebrot-baixa-pero-les-uci-continuen-plenes.html