Dani Cornellà: «JuntsxCat ja sabem qui són i d'on venen, a mi personalment m'ha decebut més ERC»
(Diari de Girona. ).Resum:
Essent de la CUP, no sé si m'haig de dirigir a vostè en femení o en masculí.
Com se senti més còmode, no em preocupa.
Faré servir el masculí, doncs. Com es menja que es diguin vostès revolucionaris i estiguin sempre donant suport als hereus de Convergència?
Nosaltres mai no hem donat suport als hereus de Convergència.
Home....
En tot cas, el que hem fet alguna vegada és tapar-nos el nas i aprovar uns pressupostos que realment no eren els nostres, però perquè pensàvem que el fet d'aprovar-los ens portava a un escenari pel qual hem lluitat sempre, que era un referèndum per a l'autodeterminació.
I va servir d'alguna cosa, això de votar amb el nas tapat?
Si ens ho mirem amb una visió ...
Font de l'article:
https://www.diaridegirona.cat/eleccions/catalanes/2021/02/10/juntsxcat-ja-son-don-venen/1088276.html?utm_source=rss
